Subject: RE: Andmete kustutamise võimaldamise seire
From: "Liis Miller" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Cc: "TKM Grupp" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 11:06:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Andmekaitse Inspektsiooni esindaja

Edastan TKM Grupp AS nimel vastuse küsimustikule.

Täiendavate küsimuste korral olen meeleldi valmis vastama.

Heade soovidega,

Liis Miller

Vastavuskontrolli juht

Compliance Manager

Tel  <tel:+372%20667%203224> +372 667 3224

Mob  <tel:+372%205340%203146> +372 5340 3146

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

TKM Grupp AS

TKM Finants AS

Kaubamaja 1

,

10143

,

Tallinn

,

Estonia

 <http://www.tkmgroup.ee/> www.tkmgrupp.ee |  <http://www.partnerkaart.ee/> 
www.partnerkaart.ee

Käesoleva teate sisu, sh selle manused, on konfidentsiaalsed ja on mõeldud 
kasutamiseks üksnes teate adressaadile. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi 
ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil 
kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui te olete saanud käesoleva teate 
eksituse tõttu, siis palume teil teavitada koheselt selle saatjat ning 
kustutada e-kiri.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 3. juuni 2025 12:13
To: Coop Eesti Keskühistu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MAXIMA 
Eesti OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Rimi Eesti Food AS 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; TKM Grupp 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Prisma Peremarket AS 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Lidl Eesti OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; OG Elektra AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Circle K Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Neste Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Olerex AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Alexela AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Krooning AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Andmete kustutamise võimaldamise seire

HOIATUS: See email on väliselt saatjalt. Ole tähelepanelik kirjas 
sisalduvate linkide ja manuste osas!

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Andmete kustutamise võimaldamise seire

Registreerimise kuupäev: 02.06.2025

Registreerimise number: 2.1.-4/25/818-1777-1

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/> 
LinkedInist või kuula 
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> 
Andmehäälingust